۱۴۰۱ شهریور ۴, جمعه

گواهی پزشکی قانونی برای مرگ خدا


 این که هر پیغمبری ادعا کرده که از طرف خدا به رسالت مبعوث شده، یک تاکتیک کهنه شناخته شده است....



گفت: خدا مدت هاست که مرده است!
وقتی دیدم طرف با این قاطعیت درباره مردن خدا سخن می گوید،
ضمن تعجب با ناباوری پرسیدم :
- شما از کجا می دانید؟ به کدام دلیل می گویید که خدا مرده است؟

۱۴۰۱ شهریور ۳, پنجشنبه

مسلمانان؛ شما سال هاست که فریب خورده اید......



 برخی معتقدند اسلام را نیز بعنوان شریعت یا دینی مانند سایر ادیان محترم شمرد. اما وقتی عمیق به دین محمد می نگری گاهی آنقدر لاطاعلات در کتاب آن، قرآن، می یابی که معتدل ترین و شریف ترین انسان ها اگر اندکی قوه ی تفکر بی قرضانه داشته باشند آن را کتابی کاملا بی خردانه می یابند که حتی برای توجیح کردن کودکان امروزی ناکارامد است.

از تبعیضی که میان زن و مرد قائل شده تا بریدن حکم مرگ برای هر که تفکر غیر اسلامی دارد و کافر و ملحد است تا محق دانستن خود برای حمله به مردمان سرزمین های دیگر و تصاحب ملک و دارایی ها و حتی زنان و فرزندان آنها.
یکی از این موارد دلایل اثبات وجود خدا در قران است.

۱۴۰۱ مرداد ۲۹, شنبه

رقص گرگ ها



بازی در زمین ایدئولوژیک نظام جمهوری اسلامی که در آن تمام بدی ها به اسرائیل نسبت داده می شود همچون قماری است که در آن، برنده، حکومت های دیکتاتوری و الیگارشی است و بازنده قمار باز مستِ نیمه شب با جیب خالی، دلی پر درد و شیشه ای نیمه پر در دست



۱۴۰۱ مرداد ۲۷, پنجشنبه

تقلید و اجتهاد در اسلام؛ مکتب دامپروری

 

تقلید و اجتهاد در اسلام؛ مکتب دامپروری

از اصول تشیع این است که در اسلام برای هر موضوع کوچک و بزرگی حکمی تعییت شده است و مجموعه ی این احکام راخداوند از طریق وحی یا الهام در اختیار محمد می گذارد و او هم آن ها را برحسب پیش آمدهای مختلف و احتیاجات مسلمانان پیدا می کرد و در اختیار عموم مردم می گذاشت.
به عبارتی الله در آسمان ها بر اریکه ی خویش نشسته و از بیکاری به تنگ آمده، پس بر آن می شود که درمورد شیوه ی دستشویی رفتن مسلمانان فتوا صادر کند. این شد که مسلمانان برای قضای حاجت هم به الله متکی شدند تا به آن ها بگوید با پای چپ یا راست باید وارد دستشویی شوند. اینکه می گویند اسلام کامل ترین دین هاست همین است که برای هرچیز کوچکی الله اظهار وجود و اظهار عقیده کرده است.

۱۴۰۱ مرداد ۲۳, یکشنبه

خدا و دار و دسته قدار کش و چماق بدست


 آیا خدا مرده است؟

این سوالی است که بسیاری از خود یا دیگران و بویژه متفکران و اندیشمندان می کنند. سوالی که تا به امروز پاسخی مستندل و منطقی به آن داده نشده است.

پیغمبران و به دنبال آنها فلاسفه الهی، هزار و یک صفت به خدا نسبت داده اند و مردم نیز با ایمان گفته های آنها را قبول کرده و به رحمان و رحیم، بصیر و سمیع، حی و حاضر و.... بودن خدا معتقد شده اند. اما هیچ یک از این پیامبران و متولیان بعدی شریعتشان، نگفته اند که چرا این خدا، با صفت هایی که دارد، در مقابل مصیبت هایی  که بر سر بندگان عزیز و خلیفه های برگزیده اش بروی زمین می آورند، کمترین نشانه ای از نظارت او بر خیر و شر بر امور دیده نمی شود؟

۱۴۰۱ مرداد ۲۲, شنبه

ضارب سلمان رشدی از عاشقان قاسم سلیمانی و خامنه‌ای

 

مقامات پلیس نیویورک، دقایقی پیش نام و مشخصات اولیه ضارب سلمان رشدی، نویسنده کتاب «آیات شیطانی» اعلام کردند. نام ضارب هادی مطر، ۲۴ ساله اهل ایالت نیوجرزی است.

روزنامه‌نگاران مستقل عرب می‌گویند او اهل جنوب لبنان و از حامیان حزب‌الله است. پروفایل فیسبوک وی نشان میدهد از حامیان رژیم اسلامی حاکم بر ایران می‌باشد.

سلمان رشدی ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی شرق آمریکا، هدف حمله ضارب مسلح به چاقو قرار گرفت و از جمله در ناحیه گردن دچار جراحت شد. به گفته پلیس، هادی مطر، ضارب سلمان رشدی، دارای مجوز ورود به محل برگزاری جلسه ادبی بود که رشدی قرار بود در آن سخنرانی کند. موسسه شاتاکوا در یک محوطه محصور قرار دارد و ورود به آن برای عموم آزاد نیست.

حمله با چاقو به سلمان رشدی، اما قلم ما از تیغ شما بُرنده تر است


 سلمان رشدی، نویسنده کتاب "آیات شیطانی" در مراسم کتابخوانی در نیویورک هنگامی که روی صحنه بود مورد حمله مردی قرار گرفت که به گفته پلیس، با چاقو پشت گردنش را زخمی کرده است. فرماندار نیویورک می‌گوید، او هنوز زنده است.

 

آیات الاهی یا آیات شیطانی


سلمان رشدی در فصل دوم کتاب خود داستانی را نقل میکند که بی شک نام رمان نیز برگرفته از آن است: ابوسیمبل رئیس یکی از بتخانه ها و رئیس شورای شهر جاهلیه به ماهوند که یک بازرگان است که ادعای پیغمبری کرده است پیشنهاد میکند که سه بت را به رسمیت بشناسد تا بت پرستان نیز به خدایی که او معرفی میکند (= الله) و دین جدیدی که او آورده است (= تسلیم) ایمان بیاورند. ماهوند به سوی پیروان خود میرود و این پیشنهاد ابوسیمبل رو با آنها مطرح میکند.آنها با ماهوند مخالفت میکنند و دلایل مختلفی را برای مخالفت خود می‌آورند. حمزه که یکی از پیروانش است به او پیشنهاد میکند از جبریل بپرسد. ماهوند به سمت کوه حرا حرکت میکند و با جبریل بحث میکند… بالاخره ماهوند باز میگردد و به سوی بازار مکاره میرود و دو آیه در مدح بتهای سه گانه میگوید. سرو صدا و هیاهو از این اتفاق بالا می‌گیرد و ابوسیمبل با صدای بلند فریاد «الله اکبر» سر میدهد و سجده میکند. بقیه نیز از او پیروی میکنند. ماهوند پس از مدتی آن آیات را باطل و با آیات جدیدی جایگزین میکند و میگوید آن آیات از القای شیطان بوده است.

۱۴۰۱ مرداد ۲۰, پنجشنبه

الله خدای محمد چه کسی بود؟

 

الله، بت بزرگ اعراب آیا میدانستید «الله» بُتِ بزرگ قبیلۀ محمد و یکی از بتهای متعدد ساکن کعبه بود؟! این حقیقت که دنیای اسلام با تمام قوا در مخفی کردن آن میکوشد! گرهارد باورینگ، استاد مطالعات مذهبی و اسلامی در دانشگاه ییل مینویسد:

 در زمان‌های خیلی قبل از محمد اعراب پیش از اسلام بتی بزرگ به نام «الله» را پرستش می‌کردند خوان ادواردو کامپو، استاد دانشگاه کالیفرنیا، سانتا باربارا مینویسد: شواهد تاریخی نشان می‌دهند که الله نام یک خدای بزرگ عربی در میان خدایان دیگر بود؛ مشابه آنچه در بین‌النهرین یافت می‌شد. استفاده از تقویم قمری و تصاویر ماه در اسلام نتیجۀ این منشا برای الله است. الله در پیش از اسلام بعنوان یکی از خدایان بدوی شناخته میشد و یکی از خدایان مکه بود برای مثال می‌توان به وجود «الله» در نام عبدالله (پدر محمد) اشاره کرد.

۱۴۰۱ مرداد ۱۷, دوشنبه

هر دو روز، دست کم یک نفر در ایران اعدام می شود










ECPM و  سازمان غیر دولتی فرانسوی    IHRNGOدو نهاد سازمان حقوق بشر ایران

 با هم درمورد اعدام ها و نقض حقوق بشر در ایران می گویند دست کم ۳۳۳ نفر در ایران طی سال ۲۰۲۱ میلادی اعدام شده اند
این رقم در مقایسه با میانگین سه سال‌پیش از آن (سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰) افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد. اعدام‌ها پس از انتخابات ریاست‌جمهوری ایران در چهارم خرداد ۲۰۲۱ به‌شدت بالا رفت؛ به طوری که در نیمه دوم این سال، تعداد اعدام‌ها به دو برابر نیمه نخست رسید.

این گزارش می‌افزاید، سال ۲۰۲۱ را می‌توان سال افزایش سانسور و کاهش بیشتر شفافیت در جمهوری اسلامی نامید. حکومت در این سال ۸۳.۵ درصد از اعدام‌ها را اعلام نکرد. این رقم در مقایسه با میانگین سه سال پیش از آن که ۶۷ درصد بود، افزایش قابل توجهی داشته است.

مجلس شورای اسلامی در راستای افزایش سانسور کلیات طرحی را تصویب کرد که شهروندخبرنگاران را هدف قرار می‌دهد. در صورت تبدیل این طرح به قانون، شهروند‌خبرنگارانی که در مورد مجازات مرگ و سایر مجازات‌های ظالمانه و غیرانسانی اطلاع‌رسانی کنند، می‌توانند با مجازات‌هایی نظیر اعدام روبه‌رو شوند

پست‌های پرطرفدار