۱۴۰۱ مهر ۸, جمعه

خیزش سراسری زنان و مردان آزادی خواه ایران علیه دیکتاتوری جمهوری اسلامی


۴۴ سال است که ملایان مستبد با افکاری پوسیده و قرون وسطایی با مغزهای ایدئولوژیک بدوی خود بر اریکه ی قدرت نشسته اند. این کفتارهای مردار خوار سال هاست که از خون مردم ایران تغذیه می کنند. ستون های کاخ هایشان بر خون و نفت بنا شده و این دو شاهرگ حیاتی شان است. خون می ریزند و با نفت، باج می دهند و هر روز بر جور و ستمی که بر ایرانیان روا می دارند می افزایند. آن چه از همه دردآور تر است، سکوت پشت پرده ی جهانیان است.

هزار و چهارصد سال است که ایرانیان در حال مبارزه با افکار پوسیده ی اسلام گرایان و دین فروشان هستند. این دقیقا همان چیزی است که مردم ایران را از دیگر ملت ها جدا کرده است. ایرانیان ۱۴۰۰ سال است که در مبارز و در صدد باز پس گرفتن تاریخ، فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله ی خود و در درصدد بازپس گرفتن ایران هستند.


قیام مردم ایران علیه ملایان و اسلام گرایان نئاندرتال هرگز متوقف نشد و تا به امروز ادامه دارد. اما امروز همه چیز جور دیگریست. زنان آزاد اندیش ایرانی به مبارزه با دیکتاتوری فاشیستی مذهبی حکومت ایدئولوژیک جمهوری اسلامی پرداخته اند. زنان هرگز از پا نمی نشینند. ستون های کاخ های سردم داران حکومت دینی امروز آنچنان متزلزل شده است که صدایش حتی ساکنین کاخ باکینگهام را به وحشت انداخته است. همان ها که درست مثل نیروهای سرکوب گر رژیم خامنه ای روبروی فریاد آزادی خواهی ایرانیان ایستادند و به سرکوب معترضین پرداختند.
در حافظه ی تاریخی مردم ایران خواهد ماند . ما ایرانیان هرگز دست از مبارزه نمی کشیم. نسل ها می آیند و می روند اما آنچه جاودانه می ماند، ایستادگی کم نظیر مردم ایران است در برابر متجاوزین هزار و چهارصد ساله.
مردم ایران باید بدانند که انقلاب در چند روز اتفاق نمی افتد. باید در میدان ماند، باید جنگید، باید تقاص تمام خون های ریخته شده پس گرفته شود.
حاکمین مستبد جهموری اسلامی و دژخیمان خامنه ای، جملگی باید به پای میز محاکمه کشیده شوند و آن روز دیر نیست.
۴۴ سال پیش خمینی، همچون شیطانی بر سر ملت آوار شد، خمینی درخت خشکیده ای بود که قدرت های بزرگ جهانی همچون آمریکا و انگلیس، سال ها به او کود و آب دادند و از او دیکتاتوری مخوف و خشمگین ساختند، برای دست یابی به اهداف استراتژیک خود که با وجود شاه فقید ممکن نبود. با یک فروند هواپیمای ایرفرانس اجاره ای وارد ایران شد و در تمام مسیر به این می اندیشید که چطور ایرانیان را قتل عام کند.
اما امروز ورق برگشته. خیزش سراسری مردم ایران این بار سرکوب نشدنی است. روز بازپس گرفتن ایران فرا رسیده و این بار حتی ان ها که خمینی و خمینی ها را هم به ایران اورده اند، نمی توانند جلو ایستادگی و مقاومت مردم ایران قد علم کنند.
ایران شکوه، تمدن و فرهنگ خود را بازپس خواهد گرفت و هیچ قدرتی توانایی ایستادگی در برابر اراده ی زنان و مردان ایرانی را نخواهد داشت.

پست‌های پرطرفدار