۱۴۰۱ تیر ۲۷, دوشنبه

امامان جمعه

 

تمام کسانی که حکم امام جمعه یا جماعت دارند به طور مستقیم از خامنه‌ای این حکم را دریافت کرده اند.

امامان جمعه در سراسر کشور نمایندگان رسمی خامنه‌ای در شهرهای خودشان هستند، همینطور امامان جماعت نمایندگان ولی فقیه در محله‌های خود می باشند. دفاتر کارشان مساجد و حسینیه‌ها است و محل تولیدشان حوزه های علمیه و کارشان سرکوب نرم ‌و سخت مردم. سرکوب نرم یعنی بازی با مغز و قلب مردم و ترویج خرافات و اگر جواب نداد وارد سرکوب سخت یعنی کشتار و شلیک به مغز و قلب مردم می‌شوند!
اینها نافرمانی مدنی نمی‌فهمند، با اینها باید با زبان خودشان حرف زد وگرنه تا ابد بر صندلی قدرت خواهند ماند و به سرکوب سخت خود ادامه خواهند داد، برای همین است که از خشونت_هوشمند و مبارزات_پارتیزانی حرف میزنیم.


مساجد و حسینیه‌ها را باید خراب کرد و به جایش مدرسه و کتابخانه ساخت وگرنه ملاها با سرکوب نرم و تزریق خرافات به ذهن مردم باز در برابر حکومت قانون کودتا خواهند کرد. 

ما با دین و مذهب مردم کاری نداریم، ایرانی می‌خواهیم که در آن همه فارغ از هر نوع آیین، نژاد و جنسیتی که دارند با هم برابر و از حقوق یکسان برخوردار باشند و از همین رو در اصل یک   پیشنویس قانون اساسی هم بر این موضوع تاکید کرده ایم

اما مساجد و حسینیه‌ها محل اشاعه ویروس اسلام حکومتی و تجهیز و برنامه ریزی مزدوران خامنه‌ای برای سرکوب مردم هستند؛ اینها را باید خراب کرد و به جایش مدرسه ساخت. ملاها و شبکه مساجدشان هر لحظه امکان کودتایی دوباره علیه حکومت قانون را دارند.
تکلیف اینها را یک بار برای همیشه باید مشخص کرد.

پست‌های پرطرفدار